piątek, 27 stycznia 2012

lakiery.

Dawno nie pisałam, i trochę muszę nadrobić.
Cały tydzień już od niedzieli czekałam na piątek i się doczekałam. :D
Chociaż spędzę go dziś przed komputerem to pasuje mi to, ze jutro nie muszę iść do szkoły, wyśpię się, a w poniedziałek na wycieczkę. Pierwszy raz pojadę na kręgle, zrobię jakieś fotki, które pewnie tutaj się pojawią.
Teraz chciałabym wam pokazać lakiery do paznokci SIMPLE BEAUTY MINI, z tej firmy lakierów mam najwięcej, dlatego, że mają małe buteleczki, nie odpryskują i spokojnie ładnie wyglądają moje paznokcie z 4 dni. :> Kolory są intensywne i ładnie rozprowadza się je na paznokciach, ale zrobiłam tylko fotki, bez ich numerków, więc gdyby kogoś zainteresował jakiś kolor to podam je wam w komentarzach. 


A teraz idę zrobić sobie herbatę ;) 
OBSERWUJCIE, KOMENTUJCIE <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz